luni, 17 decembrie 2007

Urări şi quiz pentru Mămică

Mămică trăieşte o mare dilemă pe care a încercat să mi-o comunice înainte de Revelion: "scrie măi ceva la poza aia că mă înnebuneşte de cap".

What can you say about a twenty-five-year-old girl who died? That she was beautiful and brilliant? That she loved Mozart and Bach, the Beatles, and me?

Auzi, Mămică, dacă eu nu zic nimic tu ce ai putea să spui despre una pe care o cheamă Manuela Arcuri şi este fotomodelă de chiloţi cu şnur în fund? Şi eu care aşteptam provincia... Hai să îţi mai dau şi câteva sinonime de sezon: Nuţi Curdefier, Modesta Găină, Ramona Brânză... În concluzie, care e natura relaţiei între Nea Ion şi Nea Ilie.

La mulţi ani, Mămică!

Un comentariu:

Fanel spunea...

Mamicule mic,

problema mea era, pur si simplu, faptul ca nu reusesc sa pricep si pace, ce naiba cauta stimabila duduie lipita pe chilotei, in loc sa sada...in ei...
La asta trebuia sa gasesti matale, care esti un domn atat de intelept, o explicatiune....

Aloo, provincia....

P.S. Atentie, Stefanut se intoarce din vacanta...ai dat de dracu...