marți, 8 aprilie 2008

Primele impresii din Budapesta

Am ajuns în Budapesta, şi, deşi puţin stresat şi cu destule probleme încă nerezolvate tot mi-am făcut timp să bat puţin capitala, din dorinţa aprigă de a îmi înnoda amintirile. Fantezia ungurilor este mai departe mare, şi vă postez prin urmare un afiş la contribuţia civică de 1%, în acest caz pentru protecţia animalelor. Cetăţenii Budapestei au rămas aceiaşi abonaţi la ordine, pe care nu o încalcă din principiu, din educaţie, din orgoliul de a nu se coborî de pe scara valorilor. Pista de biciclişti este pista de biciclişti, iar curăţenia literă de lege. În rest, se mai pune de câte o grevă, ca în orice alt stat normal ai cărui locuitori îşi asigură progresul prin nemulţumiri trecătoare.

Mă liniştesc, îmi instalez televizorul şi seXBOX-ul şi revin cu noi amănunte.

P.S.

Cei care ieri mi-au adus din ţară ultimele efecte electronice s-au întors în Bucureşti cu bonsaiul cadou de nunta. Sunt mândru să am un copăcuţ globe-trotter, de fapt să nu am, pentru că plângem de dorul lui. În schimb ursul de pluş MEDVE a ajuns cu bine, deşi, chiar nu aveam de gând să îl naturalizăm pe aici.

Un comentariu:

CornelB - AmFostAcolo.ro spunea...

Sal, am ajuns aici cautand cat mai multe impresii despre Budapesta pe care sa le listez pentru vizitatorii AmFostAcolo.ro, pe care l-as vrea un site de documentare pentru diverse destinatii.
Interesat intr-un schimb de linkuri? As lista blogul in sectiunea BLOG VACANTA a paginii impresii Budapesta